niedziela, 2 czerwca 2013

Podziękowania w formie pudełeczek na słodkości - prawie kurs ;)

Witam słonecznie w ten pochmurny niedzielny poranek!
Naładowana przez Was mega energią, zaczynam nadrabianie zaległości
od spraw najświeższych - tj. poudełeczek na słodkości.




 To właśnie ich masowa produkcja
 zajęła mi najwięcej czasu w minionym tygodniu.
Podobne pokazywałam Wam już wcześniej (teraz troszkę je udoskonaliłam)
i ku mojemu zaskoczeniu zwróciły one uwagę dość licznej grupy osób,
dlatego obiecałam zamieścić instruktaż ich wykonania.
Nie będzie to typowy kurs czy tutorial, 
bo nie pokazuję wszystkiego krok po kroku,
ale przygotowałam dla Was szablon i szczegółowo omówię,
a wykonanie będzie naprawdę prościutkie.

Oto ostateczny już, doszlifowany szablon na pudełeczko-torebeczkę,
które widzieliście powyżej:


Ja drukowałam 2 szablony na jednym arkuszu formatu A4.
Poniżej załączam Wam więc plik przygotowany do druku 
(wystarczy go zapisać i drukować)
Grafika jest tu mało widoczna, bo:
po pierwsze - nie rzuca się w oczy po złożeniu pudełka,
a po drugie - zapobiega to zbędnemu marnowaniu tuszu
tam gdzie nie musi być go użyte wiele...
 

A na koniec jeszcze jeden plik, w którym dokładnie zaznaczyłam
co trzeba wyciąć (wszystko wokół i dociąć do czerwonej krawędzi),
a co zbigować (linie zaznaczone na czerwono).
Zaznaczyłam też gdzie należy nanieść niewielką ilość kleju
(nie na całe to skrzydełko, a jedynie na jego koniec),
a później skleić naprzeciwległe "skrzydełka".


Ozdabianie to już Wasza inwencja twórcza!
U mnie na jednej stronie było zdjęcie i data komunii,
na drugiej zaś treść podziękowań,
a pod to podkleiłam złote "krawędzie".

I jeszcze jedna uwaga co do drukowania - drukujemy wnętrze pudełka.
W moim przypadku, gdy korzystałam z papieru wizytówkowego
o jednostronnej teksturze, wówczas nadruk robiłam na gładkiej stronie,
zaś tekstura została na zewnątrz niezadrukowana.

Nie wątpię, że poradzicie sobie bez problemu!
Proszę więc pobierać, drukować, wycinać, składać, ozdabiać...
... i pokazywać na blogu ;)  

Miłej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie
pa pa pa

8 komentarzy:

  1. iliganckie...
    Plik już zapisany na moim komputerze :D Nie zawaham się go użyć - już nawet mam pomysł z jakiej okazji ;-)))
    Miłego dzionka życzę i idę bazgrać do Ciebie maila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te pudełeczka! Są urocze :) Jeśli kiedyś będę robić coś takiego, to tylko z Twojego mini kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te pudełeczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje serdecznie :) kurs na wysokim poziomie, dziękuję, że będę mogła z niego skorzystać :))Serdecznie Cię pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Można wykorzystać na różne okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kurs, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za kursik świetnie napisany :) Z pewnością skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że Wam się podoba, a jeszcze bardziej będę się cieszyła, jak wykorzystacie szablonik ;)
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...