niedziela, 3 marca 2013

Zestaw upominkowy HK na 4 urodziny Majeczki

Witajcie w to niedzielne przedpołudnie,
które choć zimne, ale zapowiada wiosnę
i od razu tak jakoś milej na duszy...

Dziś pokażę Wam dziś zestaw upominkowy z Hello Kitty,
który przygotowałam z okazji 4 urodzin chrześniaczki -
- fanki HK rzecz jasna i oczywista ;)

Początkowo zestaw ten miał składać się z kartki
oraz analogicznej do kompletu ramki na zdjęcie z urodzin,
tymczasem, tak jak w miarę jedzenia apetyt rośnie,
tak i ja wciąż miałam chęć tworzyć więcej i więcej
i właściwie już tylko czas mnie ograniczał...

W ten sposób powstał taki oto 8-elementowy zestaw:


Tak jak zestaw bogaty w liczne upominki, 
tak post relacjonujący je - bogaty w liczne zdjęcia -
- zapraszam na dłuuugie oglądanie:

1 i 2 - kartka z życzeniami i ramka na urodzinowe zdjęcie: 

 









i ramka:




3 - pudełko exploding-box
z bilecikami i gipsowy aniołkiem w środku:












4 - breloczek z personaliami:

 
5 - przybornik na biurko:



ruchome oczy zrobiły wrażenie ;)


6 - sekretnik:








7 - zakładka do książki:




8 - pudełeczko na "gumeczki na kiteczki Majeczki":

 


i cały zestaw:


a tu już całość zapakowana w celofan:


 razem z plecaczkiem i dodatkowymi gadżecikami
stanowiła prezent urodzinowy:

 

 i w końcu koniec ;)

                                                                         Miłego popołudnia życzę!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na prezent a wykonanie cudne!
    M.W.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zrobione ,,, moja córcia by oszalała ale w wersji z myszką minnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dość łatwy sposób można sprawić taką szaloną przyjemność ;)

      Usuń
  3. Fantastyczna praca, genialnie wykonana, super kolorki, no powiem, że jestem ZACHWYCONA!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...