niedziela, 23 września 2012

Podziękowanie nr1 - dla cioci Dorotki za okazaną życzliwość


"Życzliwość
jest pragnieniem
szczęścia drugich."
/Tolmann Pesch/

Pozwólcie na słów kilka o doświadczonej życzliwości
podczas porodu i w pierwszych dniach życia Kajetana.

Takiej życzliwości doświadczyłam od cioci Dorotki,
która bez mojej prośby, a z własnej woli i chęci
zaangażowała się w pomoc nam w tym właśnie czasie...
Trudno wyrazić wdzięczność za taką pomoc,
ale tak chociaż symbolicznie okazałam ją
przygotowując dla cioci kartkę-ramkę.

Do zrobienia tej kartki przygotowałam zdjęcie Synusia:

kartka jest wiązana, a w środku, po rozwiązaniu
znajduje się powyższy cytat, podziękowania i życzenia:





całość można postawić jak ramkę:




wykorzystałam tu pozostałości po ramkach
- coś z niczego ;-)


i jeszcze kilka zdjęć szczegółów,
które wierzcie mi - wcale nie są takie czerwone jak na zdjęciach,
są zrobione z bordowego papieru, no ale tak jakoś wyglądają...


 Pozdrowienia ślę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...