sobota, 19 listopada 2011

andrzejkowe biżu

Dziś impreza andrzejkowa.
Jakakolwiek zresztą by nie była,
to zawsze jest takie ciśnienie, aby mieć na sobie coś nowego -
- na pewno znacie to drogie Panie ;)
A dziś u mnie?!
--> buty - nowe nie są ;(
--> sukienka - pierwszy raz idę w niej na imprezę,
ale też nowa nie jest ;( 
Tak więc wciąż pozostaje niedosyt...
Stąd powstał pomysł, by zrobić sobie nową biżuterię.
Chciałam by była czarno-biała,
czy też czarna ze srebrnymi dodatkami,
ale dalej już pomysłu nie miałam,
więc szukałam inspiracji w sieci.
Znalazłam ją u Magdy z magdowa,
która przygotowała piękny komplecik na rocznicowe candy.
Ja też miałam chęć na te jej słodkości,
ale przecież sama mogę zrobić coś podobnego,
więc czemu zmniejszać innym szansę na wygraną...
Tak oto powstał mój zestawik,
ale dla uczciwości podaję źródło inspiracji:
(około)rocznicowe Candy u Magdy
A to już moje dopełnienie dzisiejszej kreacji:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...