czwartek, 29 września 2011

wyjątkowe pudełeczko exploding box dla kogoś wyjątkowego

Tym razem urodzinowe pudełeczko exploding box,
które z założenia miało być oryginalne i wyjątkowe,
bo było przeznaczone dla kogoś wyjątkowego
i tym więcej trudu mi sprawiło, bo sama nie wiedziałam jak tego dokonać...
Długo też zastanawiałam się nad życzeniami
i tym, co będzie w środku...
...no i wymyśliłam!
Pudełeczko było dubeltowe - co już wyróżniało je od innych,
a w każdej "kieszonce" oraz pomiędzy "kieszonkami"
umieściłam bileciki, które również nie były takie zwyczajne -
- każdy z nich, na każdej stronie, zawierał, jedną z wybranych przeze mnie,
sentecji, aforyzmów, przysłów, cytatów, myśli...
pod którymi ponadto były życzenia wynikające z tych "złotych myśli".
Obawiałam się trochę efektu,
czy będzie zadawalający nie tylko dla mnie, ale i dla adresata...
... niepotrzebnie - pudełeczko zrobiło wrażenie
i w odpowiedzi narodziły się słowa, które utkwiły mi w pamięci:
"jest w nim coś takiego, co sprawia,
że ciągle chce się zaglądać do środka"
- cóż można chcieć więcej?
dla takich radości warto tworzyć...
Dziękuję Anetka :*












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...