poniedziałek, 11 lipca 2011

~~ rozetkowy zawrót głowy ~~ zakładka do książki

Po kolejnej przerwie w blogowaniu,
na szczęście nadszedł czas urlopu,
a wraz z nim czas na nadrabianie zaległości...

Zacznę od "rozetkowego zawrotu głowy" -
- sami się przekonacie jak mnie wzięło na te rozetki heh....
Kiedy już odkryłam jak prosto robi się te małe cudeńka,
czułam nieodpartą pokusę ich zwijania,
no i oczywiście pokusie tej uległam...

Jedną z rozetek mogliście już podziwiać na pudełeczku z okazji Dnia Matki,
teraz przedstawiam kolejną, która w największej swej prostocie,
stanowi tak prostą jak i oryginalną narożnikową zakładkę do książki,
która nota bene również wylądowała u mamy,
bowiem ona zrobi z niej lepszy pożytek niż ja,
która póki co do czytania książek jeszcze nie dojrzałam niestety...






a już za moment - zawrotu głowy dalsze skutki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...