środa, 13 lipca 2011

~~ rozetkowy zawrót głowy ~~ foldery na płyty

Powrotu do rozetek nadszedł czas...
Od momentu, gdy dopadł mnie owy zawrót głowy,
wiedziałam, że rozetka będzie świetnym elementem dekoracyjnym
do kartek komunijnych, jako baza pod "hostię".
Ten właśnie motyw wykorzystałam na folderze na płytę
z nagranym zdjęciami, które obrobiłam w prezencie dla Klaudii
(i tu - pozdrowienia dla całej rodzinki).
Robiąc ten folder przyszedł mi do głowy kolejny pomysł
na wykorzystanie "połowy rozetki".
Poniżej przedstawiam oba twory:




 i przy okazji również jeszcze jeden, choć ciut starszy i nie-rozetkowy:




a to jeszcze nie koniec....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...